WANNABE! Írni fogok!!

Mindig is szerettem volna írni, így gondoltam most megteszem! Azért rakom fel, hogy halljam a véleményeteket, szóval kommenteljetek! MEGJELENÉS: igyekszem hetente egy fejezetet felrakni, minden hétvégén ( péntek, szombat, vasárnap, esetleg hétfő)

Friss topikok

  • ♥ Gréti♫: Nagyon jó lett a feji! Érdekes a kis napló és csak h lelőjük a poént az az Annabell most randira h... (2010.05.10. 19:04) ROKOKÓ - VI. fejezet
  • ♥ Gréti♫: Na nekem ez a kedvenc fejim, de komolyan nagyon tetszik az egész, mert itt megtudom milyen volt Re... (2010.03.01. 14:41) ROKOKÓ - IV. fejezet
  • ♥ Gréti♫: Na jó ez is tetszik, de én a folytatásra vagyok kíváncsi írd meg!! (2010.03.01. 14:41) ROKOKÓ - V. fejezet
  • ♥ Gréti♫: Agyaltam ez volt a lényeg, hogy annyit agyaltam h elfelejtettem mi volt! :D Cziki na mind 1 jó l... (2010.03.01. 14:41) ROKOKÓ - II. fejezet
  • ♥ Gréti♫: Nem igazán voltam feldobva attól ,hogy sétálsz egy folyosón és elmondod legalább 10-szer h milyen ... (2010.03.01. 14:41) ROKOKÓ - III. fejezet

Szünet!

2010.05.10. 19:08

szerző: JeSSica

Bocsi, de mmost egy kis szünetet tartok. mert itt az év vége és vizsgázok, és május végén 9 napra Angliába utazok.

Várható visszatérés/folytatás: Június 11 után!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wannabe-jessica.blog.hu/api/trackback/id/tr701990653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása