WANNABE! Írni fogok!!

Mindig is szerettem volna írni, így gondoltam most megteszem! Azért rakom fel, hogy halljam a véleményeteket, szóval kommenteljetek! MEGJELENÉS: igyekszem hetente egy fejezetet felrakni, minden hétvégén ( péntek, szombat, vasárnap, esetleg hétfő)

Friss topikok

  • ♥ Gréti♫: Nagyon jó lett a feji! Érdekes a kis napló és csak h lelőjük a poént az az Annabell most randira h... (2010.05.10. 19:04) ROKOKÓ - VI. fejezet
  • ♥ Gréti♫: Na nekem ez a kedvenc fejim, de komolyan nagyon tetszik az egész, mert itt megtudom milyen volt Re... (2010.03.01. 14:41) ROKOKÓ - IV. fejezet
  • ♥ Gréti♫: Na jó ez is tetszik, de én a folytatásra vagyok kíváncsi írd meg!! (2010.03.01. 14:41) ROKOKÓ - V. fejezet
  • ♥ Gréti♫: Agyaltam ez volt a lényeg, hogy annyit agyaltam h elfelejtettem mi volt! :D Cziki na mind 1 jó l... (2010.03.01. 14:41) ROKOKÓ - II. fejezet
  • ♥ Gréti♫: Nem igazán voltam feldobva attól ,hogy sétálsz egy folyosón és elmondod legalább 10-szer h milyen ... (2010.03.01. 14:41) ROKOKÓ - III. fejezet

ROKOKÓ - VI. fejezet

2010.04.01. 20:57

szerző: JeSSica

Nem akarlak elveszíteni!

 

Ez a bál meg a költözés Beni életében is nagy változást hozott. El kellett szakadnia Mirától, akivel sikerült megtalálni azs összhangot. Nagyon betett neki Annabell is. "Odanyújtottak" neki egy teljesen ismeretlen lányt párnak, miközben ő így is szerelmi válságban szenvedett. Amióta elköltöztünk csak SMSekben és e-mailekben tudták tartani a kapcsolatot; Mira is elutazott Görögországba, így végülis működött a dolog. A leveleiket féltve őrzi az én mafla bátyám. Annyira béna! Nem volt képes megmondani Mirának a bált, de nyafogni, amiért Annabell a párja, tud. Persze azt is csak nekem.

- Ki ez a csaj? És miért Vele KELL táncolnom? - nyafogott a találkozás után- Amikor meglátta azt a képet az asztalomon, tudod, amin Mirával állunk a cseresznyefa előtt - kérdőn pillantott rám, én meg bólintottam - szóval akkor elkezdett róla faggatni és búcsúzóul azt mondta, hogy itt az ideje elfelejteni Mirát! - a bátyám már szinte üvöltött. Tudtam, hogy idegei pattanásig feszültek. Mikor észrevette a rémült arckifejezésemet bocsánatot motyogatt és bezárkózott a szobájába. Azonnal tudtam, hogy mit kell tennem: felvettem a kapcsolatot Mirával. Az alábbi MSN beszélgetés folyt le közöttünk.

Én: Szia Mira! Bocs, ha zavarlak, de ez FONTOS!

Mira: Szia, Mi az, mesélj! Beni?

Én: Aha.

Mira: Jaj, ne. L

Én: Szóval lesz egy ilyen üdvözlő bál és beosztottak nekünk egy-egy partnert.

Mira: Beninek is?

Én: Sajnos. Nagyon kiakadt.

Mira: Huh! Az jó! J

Én: Ne örülj előre! Beni szerint a csaj mindent tudni akart rólad, és azt mondta ideje elfelejteni téged.

Mira: Micsoda?! És erre Beni mit válaszolt?

Én: Nem t’om. Csak nekem nyafog!

Mira: Bocs, de ezt fel kell dolgoznom. Majd veled veszem fel a kapcsolatot a bál után.

Én. OK. 3 nap múlva írj vagy hívj! Utána viszont beszélj Benivel.

Mira: Oké. Szia.

Én: Szia.

 

 Kikapcsoltam a számítógépet és egy cseresznyevirágos jegyzetfüzetet vettem elő egy tollal. Tanácstalanul meredtem a borító virágaira. Hogyan tovább? Muszáj valmit tennem! Beni valószínűleg beszámol nekem a bálról, mert azt reméli, hogy elmondom Mirának. De ezúttal nem tehetek így. Azt akarom, hogy háttérben maradjak! Onnan mozgatom a szálakt. A bábmester sem jön ki az eőadás végén, én sem fogok. Jó, mindez szép, de akkor honnan tudom meg azt, hogy mi történt a bálon? Felálltam. Átnézek a bátyámhoz, hátha ott rejtőzik a válasz. Halkan lépkedtem. Az ajtó nyitva állt, így inkább csöndben belestem. A szobája kékes árnyalatú volt. Ágyán hanagyul hervert a bátyó fekete pulcsija. Hányszor adta ezt kölcsön Mirának, ha esett az eső, vagy hűvös volt. Beni az íróasztalánál ült és egy kis könyvecskébe írt szorgosan. Mosolyogva néztem ezt a 16 éves nagyfiút. Előre dőlt, így mogyoróbarna haja az arcába hult és eltakarta sötét bociszemeit. Egy világoskék rövidujjú pólót visel; tőlem kapta születésnapjára. Csak most vettem észre, hogy milyen izmos. Nem volt az a kigyúrt "izomagy", de sugárzott belőle az erő. " Végül is helyes srác, - gondoltam - csak az a kár, hogy ilyen szerencsétlenkedő típus." A megoldás villámként hasított belém - a NAPLÓ! Ebbe biztos leírja a történéseket. Valószínűleg felkiálthattam, mert Beni ide hézett, gyorsan becsapta a könyvecskét és nevetni kezdett.

- Nem illik hercegnőhöz a kémkedés! Különben is, nem megy valami jól! - mondta Beni és még mindig nevetett. Annyira, hogy még a könnye is kicsordult. Durcás pillantást vetettem be, majd mosolyogni kezdtem.

- Nem kémkedtem! - kiáltottam fel - Csak át akartam nézni hozzád. Ez akkora bűn?

- Ha igaz, akkor nem. De sajnos rosszkor jöttél, hugica!

- Miért?

- Mert minden nap délután 3-tól 5-ig lovagló edzésem van, és 10 perc múlva 3, szóval indulnom kell.

- Hmm... mintha rémlene valami. Hát akkor megyek is - azzal elindultam kifelé, de az ajtóban még visszafordultam, hogy meglessem a napló helyét.- Sok sikert! Nehogy lees a lóról! - kacsintottam búcsúzóul a bátyámra. A fejemben összeállt a terv. A bál utáni nap, ha lovagol bemegyek a szobájába és elolvasom mit írt. Egészen a bál utáni reggelig nem is gondoltam a tervre, de Mira ébresztő SMSe eszembe jutatta, Azt kérdezte mikor hívhat. Gyorsan bepötyögtem a választ és "besétáltam" az eseménytelen délelőttbe. Délután működésbe lépett a haditerv. Három után tíz perccel megénztem, hogy brni edz.e, majd bevonultam a szobájába. Kihúztam az íróasztala felső fiókját, és azonnal megpillantottam a kersett tárgyat. Komoly, sötétkék füzet volt, nagy örömömre lakat nélkül, de az amúgy is lányos dolog. Éppenhogy felnyitottam, amikor megszólalt a telefonom. A hirtelen ijedtségtől nem is tudtam felvenni, csak másodpercek múlva. Abban a pillanatban   azt sem tud mi szól, csak az járt a fejemben: LEBUKTAM! Mira hívott.

- Szia Rika!...vagy Sophie?

- Szólíts nyugodtan Rikának.

Oké. Van valami fejlemény?

- Sikerült megszereznem Beni naplóját. Ja és fontos, ne áruld el, hogy az én kezem van az ügyben, jó?

- Rendben.

AZt írja többnyire csak hétköznapi dolgokról beszélgettek. Milyen a hercegi élet, ilyesmik. Megkérdezte Annabell, hogy táncolt-e már veled...

- Az iskolai bálon. Bocsi! Ő is ezt mondta?

- Igen, és hogy jól táncolsz. Idézem: " Mira úgy táncol, akár egy istennő. Lehet, hogy giccsesnek hangzik, de így van."

- Jaj, de édes! Bocsi!

- A bál végén Annabell azt ígérte még találkoznak, reméli akkor már másképp!

- Ezt meg hogy értette? Szerinted?

- Talán...randira gondolt...

- Én is ellől félek.

- Nyugi. Halottad, Beni tartja magát. Én innentől kezdve kiszállok. Most már oldjátok meg ti. AMit  lehetett megtettem.

- Igazad van. Köszönöm. Nyugalom, nem árullak el a segítésért, Szia Rika!

- Szia! Drukkolok Mira!

Elégedettem raktam vissza a naplót. Nagy volt a kísértés, hogy beleírjam: "Most már minden rendben lesz, ne aggódj!" De nem tettem. Villámgyosran hagytam e  a szobát és kisétáltam a bágyadt augusztusi napsütésbe.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wannabe-jessica.blog.hu/api/trackback/id/tr11887859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♥ Gréti♫ 2010.04.26. 20:13:37

Na most itt akkor végül is a bál előtt vagyunk? Mert ebbe bele kavarodok! Előtte Utána??? ÁÁÁÁ de amúgy nagyon tetszik csak rövid öt perc alatt letudtam...:D puszzilllak

♥ Gréti♫ 2010.05.10. 19:04:22

Nagyon jó lett a feji! Érdekes a kis napló és csak h lelőjük a poént az az Annabell most randira hívta a Benit? Hajrá Mira! Tépd szét a csajt!! XDXD Csak így tovább Jess puszi Suzie
süti beállítások módosítása